Mys kväll

Hejhopp nu har jag kommit hem från mitt andra hem! Ida ungen och jag sov till klockan 2 i dag. Det var skönt! Det blev Eksjö sen tillslut :) Jaja blev en rolig kväll, men kort, haha. Kom till Ida omkring 8 och då var redan Madde, Sabina och Ryrhagen där. Vi satt och snackade och hade det lite gott med vin :) Lite efter halv 10 tror jag det var(?) åker vi iväg mot Eksjö, åker lite omvägar oså så är framme vid hotellet någon gång efter halv 11. Ida och jag stiger av vår skjuts och blir mötta av två glada vakter som skriker: men nu kommer jue tvillingarna :D haha vi är visst igenkända där nu :p
Inne träffar man lite folk man känner och snackar och dansar :) Ungefär vid 2, precis när vi ska på efterfest efter att suttit ute och väntat i typ en timme kommer pappa Niklas och hämtar oss, haha äsch skit samma var trött så skönt och komma hem till Idas säng och söööva lite!
Vakna som sagt ganska sent, käkar frukost samtidigt som vi kommer på Bröllopsfotografen. Haha sådär om den filmen va :p

Nu hemma tror jag att jag ska kika på en film jag lånat av Ida :) sen måste jag vekligen städa mitt rum.. ingen som vill tjäna lite pengar och göra det? haha! Fattar inte vad som hänt med mig, innan var jag jätte noga med att ha det städat men nu så orkar jag aldrig ta tag i det :p


Och nu är lilla Sofie i Oxford :( Kommer sakna massa! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

aw sakna dig med! nu ere feeeest!! <3

2010-11-24 @ 19:57:29
URL: http://sofieidakarolina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0