Mycket shopping ja

Nu är jag hemma efter en hel dag i Jönköping :) Och som jag trodde shoppade jag väldigt mycket (a) men alltid fint med lite nya kläder! Blev dock ingen mobil :/ hade ingen ork att gå in och titta. Vill ha med pappa istället! Istället köpte jag en blus från Bikbok, ska ha den i morgon kväll om vi drar ut! Ida och jag fixade kläder till lördag då det är maskerad i Eksjö ;) Sen hitta jag en bh, svart kofta och ett par vinterskor, äntligen! :) sen lite smycken oså.

Nu sitter jag och äter på en perfekt mogen avokado :) mums! ska ta ut mina linser sen gosa ner mig i sängen och kolla på någon bra film! Och i morgon ska jag sova läääänge har jag bestämt! hihi


Hahaha detta var ett alternativ att ha på lördag men nja skippade det sen :D haha

Tack för i dag fina vän :D

Kommentarer
Postat av: ida

inte visste jag att jag var sååå snygg? goood djuriskt ;) Jag ser ganska gammal ut, typ sisådär 60 bast..

Du är fin tantaskrälle ;)

2010-11-04 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0