Monday, no school

Där var yttligare en helg slut.. Men eftersom jag har lov nu så går det säkerlige väldigt snabbt till nästa helg!
Helgen har varit både bra och dålig. Fredagen kunde som sagt varit bättre men lördagen hade jag riktigt kul! haha. Ida och jag började med Ölspelet hemma hos henne ;) Väldigt runda om fötterna drar vi oss mot Eksjö och vankar in på hotellet! Träffade på väldigt många bekanta ansikten och fick även några nya ;)
Efter stängningsdags gick vi med några till en efterfest och min bror hämtade oss runt 3-halv 4..
Dagen efter brukar inte vara jobbig för mig men denna var det :p men man förtjänar det la.. haha
Segade söndagen ut, skönt det!

Idag fick jag minsann ställa klockan, klockan 11 var jag i Eksjö på min regelbundna ögonkontroll. Har fått sämre syn på vänster öga :( så ska få lite starkar stryrka på den linsen. Annars såg det mycket fint ut :)
Annars har jag inte gjort så mycket idag, ska snart träna. I kväll kanske det blir Eksjö (igen?) med Ida ;) haha. Eller bio med henne och Sofie! Får seee ;)

pussss




tvillingar som delar på allt! haha♥


man är alltid lika snygg dagen efter en hård kvälls festande..

Kommentarer
Postat av: festis bästis

vi är lika, som bär, såg nog ingen skillnad på oss ;) haha

2010-11-02 @ 19:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0