Förbannad är ett litet ord just nu

Detta tycker jag inte ni ska läsa om ni vill bli uttråkad. Jag hatar själv är man bara klagar på sin blogg men just nu måste jag få skriva av mig!!

Jag är så jäkla förbannad! UF går inget vidare nu, fått mejl från "ledaren av tävlingen" eller vad man ska säga och vi har tydligen missat att skriva under med våra namn och en tidsplan och får tydligen inte vara med och tävla då. Men alla måste vara med och tävla i våran klass och hon som skickade tyckte att vi skulle vara med. Så vi måste skicka in 8 nya exemplar omgjorda. Men när ska vi kunna fixa till det? Måste fixa det i skolan med att skriva ut på ett speciellt sätt och alla vi jobbar från 10-18 så hinner inte nåt på morgonen för 3 av oss jobbar i Eksjö och efteråt är skolan låst och vi kommer inte in. På tordag åker jag till stockholm på mässa och kan då inte träffas och fredag är den dagen då vi ska fixa allt med montern och grejer och vi är ingen aning om hur vi ska göra! Och våran produkt är inte ens 100 % bra nu heller för vi vet inte hur vi ska ha i mer om man säger..
Jag fattar verkligen inte hur lärarna tänker när de sätter Öppet Hus då allt ska vara fixat under samma tid som vi har praktik.. Det är så osmart det bara går.

Just nu känner jag bara att jag vill skita i allt och vara super nöjd med att få ett IG i detta.. Meningen att ett skolarbete ska vara såhär?

amen, nu har jag klagat klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0