Back

Heej världen! Saknat mig? klart ni har ;) haha. Jag har inte haft något internet de senaste dagarna och varit rätt upptagen med för den delen! Men ska la försöka skriva lite mer i framtiden..
Annars då? Jo praktiken funkar la nu, men tanken på att det är 2 veckor kvar gör mig trött :( Fast tiden har gått sjukt fort så det gör förmodligen resten också :)
Sen har jag blivit sjuk. Blir alltid det när någon i min närhet är det. Men att få lite vila från praktiken är inte mig i mot om jag inte går i morgon :p
I onsdags var jag och blev fotad av Sanne och Carro! Duktiga flickor :D Ska visa resultatet sen. Bilderna på min header är de föresten. Ville göra om lite, igen. Men inte lätt när man inte kan så mycket haha.

aja får skriva mer om mitt liv en annan dag, ska käka nu och glo på Sveriges skönaste familjer<3

puss

Kommentarer
Postat av: sanne

FINT! :D

2010-11-29 @ 11:30:41
URL: http://sannehansen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0