151110

aj mina fötter är trötta. Plus hela jag! Men dagen har faktiskt gott fort :) Varit en lugn dag i butiken men ändå har tiden gått, Therese och jag har städat lite i butiken. Skulle tydligen bli den lugnaste veckan på hela året så blir nog mycket städ denna veckan, men gör inte mig nåt!
Jag gillar inte att det är så mörkt när man kommer hem :( Känns som klockan är mer och man känner sig bara tröttare..
På lunchrasten var jag ialla fall inne på Elgiganten och snackade lite med dom :) Hampus tipsade mig om en ny mobil som jag eventuellt ska köpa. Tror han lyckades övertala mig. Nu ska bara jag övertala pappa att betala den, hehehe. Inte lika lätt.

En HTC wildfire! kan nog bli bra ;)

det som finns kvar av kvällen ska jag nog kolla på Ensam mamma söker, missade det igår, försöka träna och kolla på finalen av Biggest loser :)
blir bra



Kommentarer
Postat av: Juliaaa

haha jag ska med köpa den mobilen, den värkar väldigt bra! gillar´n ;)

2010-11-15 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0