300510 - inte som man tänkt sig

Sisådär lagom trött i dag. När jag kom hem igår orkade jag inte sova så checka datan lite med alla bilder på fejjan från festen som jag inte sätt, så blv rätt sent. Kvällen igår ja..Hade nog förväntantat mig att det skulle vara roligare men helt okej i alla fall !
Låter bilderna tala för sig.


glada?

Träffade på snygg-Filippa, här har vi henne tillsammans med söta Julia ;)

Efter många tagningar fick jag till en bild på Oscar, Bästis och Jessica :)

Oscar, jag och grisen ! ♥

ja tack


O-M-G, DET ÄR DAAAAARIN ! AHHHHHHHHH!

Fick titta på denna pudingen från en hög position på en killes rygg. Upplevelse minsann !

Ida gillade inte musiken.

Men det gjorde däremot Filippa.

Ida, blir det Emmaboda i sommar vill jag se gladare míner, okej ?

Vid ett-tiden åkte folket hemåt och jag var kvar och väntade på min bror, under tiden var jag och hälsade på Fredrik och hans kompis John! Bilresan hem var mycket trevlig! Min bror som chauförr, Sommen och lyssna här; 3 stycken Emma som alla tre har efternamn som börjar på A och är 92:or i samma bil, coolt ?



Hade planer att åka till Staffan i kväll men han skulle tydligen få gäster i kväll så får bli hemma :( Men får jue då chansen att ta tag i lite skolarbete ! Börjar jue i morgon efter 5 veckor. Så nu väntas det nån timme framåt.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: dotter igen

haha jag lovar att vara gladare jag är ju inte så haj på det där nya ni kommer med haha jag ska försöka hänga på bättre nästan gång. hahahaha men emmeboda, right? då kör vi :D:D snygga vi är väldigt haha

2010-05-31 @ 13:40:30
Postat av: a & s

Hejhej. hänt idag ?:)

2010-05-31 @ 19:14:01
URL: http://amalosandra.blogg.se/
Postat av: WWW.ILONIC.BLOGG.SE

fin blogg, allt väl?

2010-05-31 @ 21:05:07
URL: http://ilonic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0