Tyff dag

Puh, vilken lång dag. Började dagen med att cykla ut till bussen och vänta en timme i Eksjö. Inhanlade lösögonfransar och en kalender så jag kan planera upp mitt liv ! Började jobba vid 10 och det var rätt lugnt till en början så jag fick möjlighet att springa över till Elgiganten och fråga om när de ville att jag skulle komma och "kolla läget" Vi snackade lite och kom fram till att idag var den bästa dagen. Så efter praktiken gick jag över till andra rummet och hade rundvandring där med Magnus. Känner att jag har lite mer koll nu. Fick min arbetartröja :) Och en kanon fin penna.
Jag är verkligen skit pepp för att jobba där i sommar. Ska bli riktigt roligt och kommer nog lära mig mycket. Men måste göra ett test på internet så jag kan få licens som en bra säljare för att sälja just TV. Skumt. Sen är alla hur gulliga som helst så hoppas på en kanon sommar! Fint jobb på dagarna med pengarpengar och umgås med fina vänner på kvällarna! Mums <3

blir nog en stressig dag i morgon så hinner inte skriva. Men skit taggad är jag ! Ska på Maskerad. Shhy, hemlis vad jag ska vara ;) Men Matilda och jag kommer vara bäst, okej ?
Ska försöka ta lite bilder under kvällen. Kuuul !


passar jag i tröjan ? (a) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0