Tråkig lördag

Oerhört tråkig lördag måste jag säga. Men fruktansvärt skönt att bara vara hemma. Hade lite planer för kvällen, men det sket sig. But maybe another day ;)
Spenderat den mesta tiden i sängen, så kommer det nog fortsätta. Men har varit duktig och hjälpt pappsen lite och gjort lite teori. hihi. Ikväll ska jag minsann mysa med mamma framför tv:n med förhoppningsvis rolig fars! Kanske chips med?

Jag åkte till Matilda igår, men innan det mötte jag upp Olivia hos Thure och var lite där med han och Johan. Hemma hos Tildis var det film och popcorn på schemat :) mys säger jag. Olle lämna hos ganska tidigt men jag var kvar till 12 tiden någon gång och satt och snacka väldigt mycket ;) finns jue en del att säga när man inte träffats på länge.

jag kan inte riktigt säga att jag trivs i mina glasögon. Det känns bara ovant och konstigt. Gillar det icke, men man vänje sig kanske. Har jue som tur va kvar mina linser<3

ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0