Säljare på Elgiganten?

Jag är så himla glad just nu ! Praktiken på Väsk o skoshopen börjar närma sitt slut och jag hade min anställningsintervju på Elgiganten idag. Jag var så himla nervös innan. Men det gick bra :) Han sa att han skulle höra av sig innan torsdag men jag kunde vara rätt säker på att jag skulle få det :D Inte för att jag kan något men får la lära mig antar jag. Alla verkar jätte trevliga där så det ska nog inte bli något problem! Jag ångrar nu att jag sa att jag kunde jobba hela sommaren. Hade gärna velat vara ledig några veckor, trots att mitt sista sommarlov :( Om det blir jobb så blir det troligen från vecka 24-34.
Han sa att jag troligtvis skulle vara på brun avdelningen. Precis, wtf är det tänkte jag också? Haha, jag såg nog ut som ett frågetecken för jag fick det förklarat att det var TV avdelningen ;)

känns riktigt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0