Måndagmorgon

Godmorgon ! Åter igen måndagmorgon. Detta är sista veckan på praktiken och det känns lite sorgligt :/ fast det betyder jue att vi närmar oss london och sommarlov :-D mycket bättre! Har ni haft en bra helg? Min har varit toppen :) i fredags åkte jag hem till hjärtat med lite folk. Vi åt gott och hade det allmänt trevligt :) vi började kolla på en skräckfilm, men för att vi inte skulle missa tåget fick vi avbryta.. Lördagen städade jag hela dagen. Aha, hemskt och säga när det var så fint väder men sant. Fick jue besök på kvällen så var tvungen. Besöket var Staffan ;) och i går hände inte för mycket.. Hämtade min broder i nässjö och lite så. I dag ska jag förmodligen simma efter praktiken. Och fusksola lite inför fredag ;D Ha en bra dag ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0