Långledigt

Livet lekar för fullt! Sista dagen på Väskshopen igår och nu har jag långledigt innan jag böjar på Family House ;D Jag vaknade skapligt tidigt idag och började med lite träning, sen frukost på sängen av mammi :) Tog mig en tur med bilen och det går riktigt bra ;) hehehe. Nu sitter jag och väntar på att min bror ska stiga upp. Snäll som jag är ska jag hjälpa han att skriva ett CV. Under tiden sitter jag och lyssnar på drängarna. Haha, lätt att dom ska spelas på hög volym på vägarna i sommar ! längtar

Men! Elgiganten har inte hört av sig.. Han skulle höra av sig innan torsdag och det är torsdag i dag, och idag lär han jue inte ringa för det är helgdag.. Får hoppas på i morgon! Ofta han säger att jag kan vara säker och säga att jag inte ska försöka på mina andra ställen :/

Aja, ikväll åker jag till Steffen och glor film :) nu måste jag få upp Markus! 

PuSS  

Kommentarer
Postat av: Sabina

tss (a)

jadå, det funkar la ;P

hoppas du har det bättre ;) huhu <3

2010-05-13 @ 14:09:59
URL: http://saabinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0