Glasögonorm

Nu har det visst gått några dagar igen. Uppsi, inte meningen :$ haha. Vad har hänt sen sist? Inte möe faktiskt, praktik, fått mina klänningar. Den ena är jag kär i :) loveit! Jag har dragit slutsatsen att man inte ska bli kompis med säljare för abonnemang. Då går det som för mig och slutar med ett tele2 abonnemang och massa "born to be cheap får" ;) haha ångrar mig redan innan jag ens fått det. Får la se om jag behåller det..

Idag var det nationella i engelska. Igen. Det gick skit. Igen. Nu pratar vi inte mer om det. Eller jo det gör vi för jag vill klaga, de pratar alldelses för fort och säger det bara en gång så man fattar nada om man heter Emma. Nu däriemot pratar vi inte mer om det. I och med nationella så kom jag senare till praktiken och fick sluta lite tidigare med, runt halv 4 typ. Så var ute och hämtade mina nya glasögon. Hihi. Känns lite konstigt faktiskt. Jag är så van vid att alltid ha linser men det är jue icke bra det så ska börja använda glasögon lite. Säger jag i alla fall men vi får se om det blir så.

Ikväll tänkte jag mysa lite hos Matilda med henne och Olivia :) Taggat upp med lite filmer. Dock är det lite problem i paradiset men vi får se hur det löser sig och om jag hamnar hos Matilda. Annars blir det att vara hemma. Kul.......

just det måste skriva det också: ÄNTLIGEN HELG :D


resultat. - ser lite småsmart ut, visst?

Kommentarer
Postat av: hej, jag heter matilda !

alltså.. snöögging !

2010-05-07 @ 19:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0