Anställningsintervju

Jag tänkte skriva att jag mår prima idag. Men Nelly ändrade på det. Fick hem det jag trodde var min klänning! Men naturligtvis fick jag någon annan klänningen :o Den åker tillbaka redan idag och skickar på nytt efter MIN klänning.

Då kan jag jue skriva förutom det så mår jag prima! Fick sluta vid halv tre idag för att det inte fanns något att göra.. Och en annan väldigt rolig grej. När jag var på praktiken så såg jag att jag hade ett missat samtal från något nummer jag inte hade inlagt, jag tänkte att det var Benny som försökt ringa till min mobil innan han fick tag på mig på praktikenstelefon, (han bestämde när han skulle komma och hälsa på) Men när jag får ett sms att jag ska ringa röstbrevlådan blir jag riktigt nyfiken och tänker att det är nog inte Benny. Så när jag lyssnar av det måste jag verkligen lyssna typ 5 gånger innan jag kan få in i huvudet vad det verkligen handlade om ! Han presenterade sig som Magnus och var i från elgiganten i Eksjö och det gällde min ansöken om sommarjobb. När jag sökte sommarjobb för några månader sen skrev jag mitt brev till massa företag och elgiganten var ett av dom som jag bara tog som en kul grej, aldrig att dom skulle vilja ha någon som inte ens gått ut skolan tänkte jag.. Men det ville de tydligen! Så jag ringde tillbaka till han på min rast och vi bestämde en anställningsintervju i dag klockan 4. Snacka om att jag blev nervös :o haha. Jag kan la inget om sånt heller.. Men några timmar innan jag skulle komma fick jag ett sms om att han fått förhinder och ber om att ändra tiden så ska dit på måndag i stället. Nästan lite skönt, då får jag mer tid att "förbereda" mig lite :)

Så tog mig en simtur istället i väntan på mammsen! Mycket skönt,

det luktar pannkakor, mums <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0