Svåra beslut

Idag orkar vi ingenting. Men måste finns jue alltid så det är bara att ta tag i sitt liv. Håller på att fixa för att skicka iväg ansökan om sommarjobb. Håller även på att städa lite halvt. Går sådär måste jag säga. Märker även att dagen bara har flygit iväg :o jag som skulle gör samhällen.. måste!

Jag har problem. Jag kan inte bestämma mig om jag ska färga håret mörkt igen. Om jag gör det kommer jag säkert ångra mig. Men riktigt trött på blond och vill gärna göra något med håret...
Vad tycker ni ? (A) 

    

HJÄLP ? ;);)


Kommentarer
Postat av: Jessica :)

MÖRKT MÖRKT MÖRKT!

2010-03-14 @ 16:49:59
URL: http://jessicakarinjohansson.blogg.se/
Postat av: Bästis

Färga på!! :) Jag tycker du ska bli mörk ett tag, om du inte känner dig hemma i det kan du ju alltid färga bloontdt igen sen :)

2010-03-15 @ 08:07:28
Postat av: Manne

Jag gillar det blonda men du kommer vara vacker i mörkt också;)

2010-03-15 @ 17:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0