ÖvaÖva

Äntligen hemma efter en hel dag i Tranås. Åkte in vid 10 och körde runt där och tränade med pappi. Vid 12 stanna jag utanför parkhallen och nästa träning började. Inför modevisningen då. Slog mig att jag bara är två dagar kvar nu :o sheeit ! fast jag är inte så nervös än faktiskt. men det kommer kan jag lova ! Förkylningen är inte bättre precis. Så ganska så jobbigt att vara där och öva när jag skulle behövt vara hemma och vila. Undra hur man ska klara två dagar till med hårdträning? Men tror jag har koll på alla mina gångschema i alla fall !

I kväll är fina Joel Kinnaman tillbaka i Tvburken ! Saknat han minsann :) hihi

E M M A

Kommentarer
Postat av: Julia

Han är inte med ikväll tror jag :P men kommer tillbaka nästa vecka :D

Du måste vara frisk i morgon! :*

2010-03-21 @ 21:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0