Nu är det bra, nu är det dåligt...

Jag har galet ont i magen. Så jag åkte hem från skolan. Ganska så skönt när man vet att man inte missar så mycket.
Denna dagen är lite blandade känslor faktiskt:

Lycka. + sidan

  • Jag har fått de två sista veckorna på praktiken ! Så helt klar :)
  • Inga läxor att göra i dag !
  • Bara götta sig i sängen resten av dagen !

Mindre lycka. - sidan

  • Ont i magen
  • Lämnade in en engångskamera med typ 50 bilder från festen för en vecka sen. Får tillbaka dom i dag och man kan bara se på 3 stycken. Sen fick jag typ bara 6 av 50 ? alltså hallå? och det har jag betalat 266 för ? Aldrig, i morgon måste jag fixa detta.
  • Svenska provet gick förmodligen skit. Bara jag som tyckte att frågorna var konstiga ?



typ den enda man kunde se...

resten såg ut såhär... :(


E M M A


Kommentarer
Postat av: dude, it's matilda

och det betyder att jag vann kvällens bästa fotograf! ;D haha



AWESOME!

2010-03-12 @ 20:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0