Internet back

nu har jag fått tillbaka mitt internet igen efter att varit utan det i några dagar. I lördags hade jag och Jessica i alla fall 18 år fest då :) var riktigt nervös där ! haha. Allt började riktigt bra tycker jag allt, verkade som folk hade kul oså :) men såklart ska folk förstöra. cepe människor. orkar inte ens skriva det. De flesta vet det nog redan ända, med tanke på att allt sprids och att det stod om det i tidningen i dag ;-) fint. slänger upp några bilder från det när jag orkar.

denna veckan gillar jag. lite lagom plugg. Gillar den på den fronten i alla fall men inte annars. Har haft sjukt ont i magen hela veckan typ. sjukt. längtar bara till fredag då man äntligen kan få ta helg.

jag vill sova,

E M M A

Kommentarer
Postat av: LisaFisa

Hej! Inte visste jag att du hade blogg! ;)

Jag tyckte det va kul att äntligen få träffa er! :D Jo, men det är sånt som händer, och så länge det inte blir problem för er efteråt är det inget att lägga ner mer energi på! ;)



Hihi, riktigt mys på kvällen hemma hos dig! Får vi göra om! ;) PUSS

2010-03-03 @ 20:19:48
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0