Hej du jobbiga dag

..säger ganska mycket om vad jag tycker om dagen. Riktigt jobbigt att ta sig upp i morse. IG på mitt engelska prov. inte så fint. men väntat. Körlektionen gick däremot bra i alla fall ! Bra det. och halkbanan är bokad nu :) sen var jag tvungen att gå till tandläkaren fast det var kanske inte så jätte jobbigt, för jag skötter mig tydligen bra med mina gaddar :) och jag är tydligen lite vis också och håller på att få en visdomstand.
Alltså jag känner mig jätte stressad. Så jäkla många måsten och saker att göra nu känns det som. Fixa APU, sommarjobb, svenskaprov, engelskaläxa, engelska omprov :(, kunna allt till modevisninge! (den är om två veckor :o ) och sen fixa mitt sociala liv ! gah.
Ska kanske göra lite reklam för modevisningen :) om ni inte köpt biljetter, så gör det nu !
http://www.websitestudent.net/JennyVictoria/Biljetter.asp psst, det är jag, Ida, Jenny och Vickan som gjort sidan ;) haha.
23 mars i Parkhallen

som jag sa..svenska prov. där har ni min resten av kvällen. ska få in lite träning på det också. kan behövas med tanke på att jag sitter och tröst äter godis :( (a)


E M M A

Kommentarer
Postat av: Julia

usch för engelska! vill inte gör omprov, inte svenska heller. hoppas nästa vecka blir bättre.

åh håller du på att på en visdomstand då kan vi vara visa tillsammans jag har två som växer upp xD bra att veta va hehe ? puss på dig

2010-03-08 @ 17:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0