Grön kavaj

Jag har inte haft en enda vettig lektion i dag. Bara provat kläder för modevisningen och sånt. Alltså fy för dom kläderna ! Okej, annibris är okej ! Ska ha Kenzas skinnjacka och väska ;D deni ! men hemska byxor.... Om ni är sugna och kolla på hur ful jag kommer bli, kom dit då ;-)

Blev påmind om att jag har engelska prov på torsdag...där var mitt liv förstört ett tag framåt. Jag som tänkte att jag bara hade samhällen ? Fast den är jag i och för sig klar med tror jag ? Om man kan bli klar i Monicas ögon..
Ganska konstigt hur jag har mage att sitta här när jag har så mycket att göra. Kanske för att jag har ont i magen som den inte vet bättre hut. Tur att jag har Tilda på msn. Hon får mig att skratta ;);)

ett bad lockar. även att ligga i sängen och sura hela dagen. mango är min vän i kväll<3





Kommentarer
Postat av: Tilda

Nöööööw ! :*

<3

2010-03-16 @ 12:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0