290310

sitter och försöker intala mig att kebabrulle är nyttigt. Dom tankarna behöver jag när man tänker på att jag ätit det 2/3 dagar. uppsi ! men åhhh så gott ;);) dock mår jag lite illa nu men släpper la. Måste snart ta tag i att plugga till provet i Idrott, då kan jag inte må dåligt.

Måste bara meddela att jag kom in på min inloggning med körkortsfrågor i går kväll och klararde alla gånger på repetitionen (Y) Min körlärare pratade om att boka uppkörning snart (!) hjälp !
Fast när får ingen veta för det ska jag inte säga till någon ;) ni får se när jag kommer tutande i stället ;D höhö

ryktas om att jag ska sova hos alice i morgon så blir nog inget inlägg då. men kanske något mer i kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0