Student

Inte så aktiv på bloggen, åker mest runt och kör bil :) hehe. Men igår var det Centrum som gällde för Ida och mig ! Vi försökte få med oss massa, men folk dissade. Men inte hindrar det oss inte ! Hade hur kul som helst med massa dans, tequila, bra sällskap och allt ! :) Kan bli att vi åker dit ikväll igen, man fjäskade jue då in sig hos en snygg vakt och en söt bartender så man kommer in trots att det är 20-årsgräns ;) hihi
Men först tror jag det blir Donken. Tradition för dom med nytt körkort har jag hört. Men att få låna en bil och åka iväg var lite svårt i dag så vi får se..




Och i dag är det minsann en stor dag för min bror. Han tar studenten! Uhh, så fint ! Jag vill med känna den lyckan, men just nu får jag glädjas med min bror i stället :)


Är vi lika ?

Kommentarer
Postat av: ann-lo :)

svar: haha okej :)

grattis till han :) snart lov, skit va det går fort .. tycker jag inte om ! kram :)

2010-06-06 @ 09:11:59
URL: http://annloyouknow.blogg.se/
Postat av: centrum bruden YEY

Faan vad tuffa vi är, mer party för oss framöver du är fedt med skadat rolig & underbar pusspuss! sexigt badrum jag har förresten! haha

2010-06-14 @ 20:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0