Man ska inte ångra det man gör, utan det man inte gör

Kvällen i fredags var minst sagt galen ! Men man lever bara en gång, så får ta vara på detta. Man ska inte ångra det man gör, utan det man inte gör. Jag försöker sova igen denna veckan nu..Hela veckan har jag somnat omkring 3 och sen gått upp vid halv 7. I fredagsnatt blev det sömn i 2 timmar.. Men har sovit väldigt gott och mycket i natt så får hoppas att jag är pigg att åka till pojken min snart :)




Var jue studentfirande så det var hur mycket folk som helst ! Tänk ett år kvar sen är det våår tur !!
Vi snattade några mösser under kvällen ;)

Som sagt ska jag till Staffan ikväll. Ska bara vakna till lite med lite träning och dusch.

naw

Imorgon är det första dagen på jobbet.. Väldigt nervös men ska bli spännande att få lära sig lite nytt och få bra erfarenhet.
Men jag ångrar att det är hela sommaren.. mitt sista sommarlov jue :( men pengar är i och för sig bättre ;)

Kommentarer
Postat av: PARTYYYY- ungen

Fan vad vi lyckas haha otroligt men vi kör på, galnare kan det bli! gulligt värre på alla bilderna puss!

2010-06-14 @ 20:22:27
Postat av: Magda

Emma har du pojkvän?:D <3

2010-06-21 @ 19:47:19
URL: http://maariamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0