Lugn fredagkväll

Jag jobbar för fullt. Hinner inte ens med bloggen som ni märker :) hehehe. Att jobba där hela sommaren kommer jag aldrig orka..därför fråga jag om en veckas semester i dag och min chef sa att det inte skulle vara några probelm, men han skulle dubbelkolla så hoppas :) Har jobbat hela veckan utan onsdag, då solade jag några timmar i det fina vädret sen åkte jag till Boxholm och Johanna med Matilda :D mystjejor. Vi var en tur i hätte och köpte glass. Det var gott.

känns lite små konstigt faktiskt att det är fredag och jag sitter hemma..men orkar inget annat just nu :p sjukt jobbigt att jobba hela dagarna. Men pengar blir det :D så ska absolut inte klaga. Vad har jag ens att klaga på? Riktigt glad att jag har jobb :)
kan vara bra med en lugn fredagkväll, för jobbar i morgon. Sen blir det nog att träffa Staffan :) tror vi ska grilla med några av hans kompisar. lycka

ska glo lite film nu, sen decka i sängen..

Hadet !

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jo.. asså det e hemskt mitt hjärta har verkligen gått i bitar idag. Det var hemskt när mina föreldrar kom hem utan henne.



Jo vi känner nog samma där, Du får ge mig lite tips hur man ska klara av det på bästa sätt

2010-06-18 @ 21:59:18
URL: http://sannehansen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0