Home sweet home

Borta bra men hemma bäst brukar man jue säga. Stämmer. Från i Måndags till igår var jag i fina staden London. Faktiskt en besvikelse tyvärr. Men det var boendet som tyngde ner det. Och att mina fötter inte klarar att gå så mycket. Ska inte säga så mycket om resan men den var helt okej. Flög för första gången och det var riktigt spännande. Upplevelse.

Och nu har jag sommarlov :D Fast får bara njuta ordentligt denna helgen för på måndag börjar jobba. HELA sommaren :( Fast mycket pengar,pengar :D Det gillas! Men fick höra att skolan börjar den 23 augusti så det innebör att sista veckan på lovet är jag ledig. Då minsann ska jag vila !

I kväll har jag tänkt att fira sommarlovet med lite fest ! Inte så lite heller ;) Whoho, skit taggad ! Gäller bara att få allt och funka.. får fixa detta, för ut ska jag :)

Bilderna från London har jag lagt upp på fejjan, så ni får kolla där om ni vill se ;)




Ska kolla lite på Svensson svensson sen kör jag och hämtar mamma på jobbet. Innan krogen ikväll blir det nog middag med familjen , :)

puss





lycka

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

jag är med ledig sista veckan i sommar. du ska inte vila, då blir det fest för hela slanten varje kväll ju!? :D <3

2010-06-17 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0