Free

Nu har jag äntligen ledigt ! I tre dagar..underbart ! Sen bara 5 dagars arbete och 9 dagars ledigt ! Då ska jag njuta minsann :D Hoppas på bra väder då. Nu är det jue kanonfint. Har jag hört i alla fall, inget jag själv får uppleva eftersom jag står i ett varuhus hela dagarna :( fick även reda på att jag inte får min lön föns nästa månad. svider

Ska nog inte göra så mycket i kväll. Är så sjukt trött. Sov hos Staffan i natt och mamma var tvungen att ha bilen på morgonen så gick upp vid 5 och körde hem den till henne, så hon kunde ta sig till jobbet. Jag somnade bums i min egen säng, hemskt att ta sig upp sen bara.. Kvart i 10 var jag i Eksjö och på jobbet. Och där måste jag få skryta lite. Sålde för mest av alla som jobbade i dag :D då är det riktigt kul

Dom här tre dagarna hoppas jag verkligen det är bra väder för jag ska pressa sönder !

ska nog slå på en film nu och försöka få min hals bra, inte det lättaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0