Fly baby fly

Puuh, var en hård natt i natt så jag sov till halv 3 i dag :p Haha, mindre bra eftersom jag måste lägga mig tidigt i natt och upp och hoppa klocka klocka 4 i morgon. (!) inte okej..
Kvälle igår var i alla fall rolig (: Åkte hemifrån ungefär vid 8 och började med att plocka upp folk, hämtade Jessica, Ida och sist Matilda :) Sen drog vi in till Jönköping och McDonald's. Träffade på Fredrik och John där lustigt nog, så framåt kvällen åkte vi med dem till Vättestranden, inget kul där precis så blev ett kort besök. Sa hejdå till dom och skippade Centrum för en färd hemåt. Men nästa fredag är vi på't där :D häng med ?
Efter en lång bilresa hem och när jag väl var hemma kom min bror in till mig, full och ville shota ;) Vid typ halv 5 fick jag offra min dator så jag skulle bli av med han och få sova. Då sov jag gott sen kan jag lova !

Eftersom jag vaknade så sent så har jag inte hunnit med så mycket, men jag var ute i det underbara vädret några timmar :D underbart ! Sen har jag jobbat på att packa..vilket går sådär. Går och är nervös också. Ska flyga för först gången. Men åhh så kul det ska bli med LONDON ! ♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa

så fin blogg ! :)

2010-06-07 @ 20:07:10
URL: http://lovisahammarberg.blogg.se/
Postat av: ann-lo :)

svar: hihi :) ja i sommar blir det jobb och iväg på saker med människor. det blir också cup i danmark med fotbollen :) vad ska du göra på lovet ? btw sorry för sent svar men jag har varit rätt upptagen denna vecka :) kram !

2010-06-11 @ 10:29:05
URL: http://annloyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0