Countryfestival

Jag har haft en riktigt bra helg. Jobbet på lördagen kunde i och för sig vara bättre.. Knappt några kunder och sålde inte alls mycket. Men kvällen var däremot riktigt rolig. Var på countryfestivalen i Hestra. Började kvällen hemma hos Ida tillsammas med henne, Matilda, Matilda R, Sabina och Mattias. Vi körde hårt med öl spelet. Sabina var gullig och gav mig alla klunkar. Såklart. Blev ganska hårt. Framåt 9 tiden börja vi röra oss neråt. Hälsade på lite folk, upplevde en väldigt full kille och köpte inträdet. Fick en cider av söta Reneé och dansade loss på karoerokedansgolvet. Pussade på Staffan och applåderade till snyggingen Brolle♥ Tappade bort Matilda ett antal gånger och letade efter henne. Hittaden en ny vän som vi upptäckte åt antidepressiva som sedan försvann. Mattias och jag blev rädd att han tog livet av sig :o nää va? Natten spenderasde på campingen med lite folk. Ungefär vid 4 vandrade vi upp till Ida och jag somnade på några sekunder!
Som sagt riktigt roligt!

Idag var jag rätt länge hos Ida och sen segat resten av dagen.. Nu ska jag kolla på Beck-levande begravd. Och i morgon börjar allvaret på jobbet igen på riktigt.. snälla en ledig vecka till ? 

puss


Kommentarer
Postat av: melissa

SV: ååh tack :)

2010-07-13 @ 14:02:38
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0