Spontant ska det vara på sommaren

Den senaste tiden har jag varit lite depp över jobbet. Att jag jobbar så mycket och aldrig får tid att leva ut ordentligt på det sista sommarlovet! Bara kunna vara spontan och göra som man vill. Något vi lyckades med igår! På order från Sofie sa hon ba vi är taggade, ikväll kör vi måndagsklubben i lindköping ;) Slutade jobbet sex och kvart i åtta satt vi på tåget. Då hade jag duschat, packat, kört som en galning till Ida, och sen fixat mig lite där. Vi körde hårt på ett förfest ställe med massa billiga shotar & drinkar ;) Framåt halv elva tiden börja vi dra oss mot stället men vi kom inte in föns typ 40 minuter senare bara för att det var så otroligt mycket folk :o Helt okej var det! Men det slår inte Jönköping ;) var hemma hos Ida vid 5 i morse, somna runt halv sex och upp vid 7 för jobbet.. Så om ni ursäktar är jag lagon trött nu. sova snart♥









vi vårdar vår lever fint.

och i morgon kör vi nog på nytt ;)

Kommentarer
Postat av: Sanne

Levern är till för att andvändas! <3

2010-07-21 @ 01:00:37
URL: http://sannehansen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0