Öland blir av, okej ?

Tänk att man ska vända på dygnet när man är ledig ! hihi. Borde kanske sova men tänk att one tree hill lockar mer :)
Kom hem från pojken min för en liten stund sen. Haft en super mysig kväll där med film och tårtätning ! Vi firade att hans föräldrar varit gifta i 21 år. naw :)



Innan i dag tog jag mig en tur till fröken Karlsson. Vi eller ah kanske ska säga Matilda bakade pannkakor :) Sen tog vi tag i lite sommarplaner. Det blir Öland i sommar :D Hittad en kanon stuga på Bödagården som inte var alls dyr. Perfekt! Så vecka 33 drar jag ner med några babes och njuter sista veckan av sommarlovet ! Riktigt fint.

Det finns mycket planer för dagen i morgon, hur jag sorterar upp det får vi se..i morgon. Godnatt ♥

nu oth


Kommentarer
Postat av: Fröken Karlsson

GILLA :D

2010-07-12 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0