Ledig dag i Hätte

Jag jobbar och står i och hinner inte så mycket mer. Men igår var jag ialla fall ledig och tog mig en sväng till Tranås :) Åkte ut till Hätte och hade lite piknick med Jessica och Alice ! Det kallar jag mys :)



naw, glädje

Jobb för fulla muggar i dag, tar på krafterna. Är fortfarande förkyld. Eller nåt liknande. Helt sjukt att det inte försvinner. Funderar på att gå till farbror doktorn snart. Men bara en dag kvar sen har jag ledigt i nio dagar :D Ska bli så sjukt skönt ! Massa fina planer (:
Ska inviga min ledighet på lördag med en heldag på stranden tillsammans med Tilda eftersom det ska bli så fint väder :) kanske någon mer, något vi får se. Ska verkligen njuta denna veckan.

Men som sagt en dag kvar så kanske ska sova snart ?

Hadetfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0