Teori

Just suttit och gjort teorifrågor i två omgångar ! as svårt :s En av gångerna fick jag 62 och man ska ha 63 för att bli godkännd ! kuul

Tröttnade allt på det där i dag, samanlagt har jag varit duktig och gjort det 3 gånger i dag ! Upptäckte att det bara är 1 månad i dag till att jag fyller :D kanske bäst och vara seriös med körkortet då ! Bokat körlektion också ;-)
nog om det..
I skolan är det massa att göra med modevisningn och allt men när man kommer hem är det rätt chill faktiskt ;-)
Riktigt härligt ! Frös riktigt mycket när jag kom hem så la mig i ett varmt bad i stället för plugg. Riktigt härligt där med !

Igår var jag med Sanne ;D alltid lika kul med henne ! Jag röstar för att hålla vårat nyårslöfte bra härva ;-) Vi skakade loss på just dans på Wii ! åhh, såå kuul ! Något vi måste göra om:)

innan det blir läggdags ska jag kolla lite one tree hill (Y)

Sovgott!♥


E M M A

Kommentarer
Postat av: Sanne

IHHH!! :D:D:D kul kul kul!!

2010-01-21 @ 22:39:21
URL: http://sannehansen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0