skola i mon :(

ångesten är på hög nivå ! skola i mon :( jag skulle väldigt gärna kunna tänka mig 1 vecka lov till eller nåt (a)
Känns som inte gör något annat än skriver på det där samhällsaarbetet :( Skrivit klart om båda fallen nu i alla fall och är på 13 sidor..orkar verkligen inte mer i dag. Får reflektera och dra alla slutsatser i morgon ! suck
Håller på att kolla på Johan Falk på tv:n med erik ! ;-) men nyheter nu, då hamna man här.

känner att det kommer ta ett tag innan jag somnar i natt..

Godnatt säger jag redan nu :)

E M M A


Kommentarer
Postat av: Hjärtat

1 vecka lov till? Nej, lov ända fram till studenten, sen leva livet, det kan jag tänka mig ! <3

2010-01-16 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0