Pluggdag ?

Mina planer för denna dag var att plugga massa, men jag vaknade av att pappa kom och väckte mig vid 2 ! VID 2? :o så var den dagen förstörd.. Av att sova så länge blir jag så himla seg och orkar typ inget.. Men jag har gjort lite extra på samhällen i alla fall..Redovisning på torsdag och det går inget vidare det här.fuck. Jag skulle jue få det bättre i samhäll !
Jag har på prov på tisdag i företagsekonomi och jag orkar inte ta tag i det alls :s blir la som vanligt sista dagen innan.. Måste ta tag och skriva historia arbetet om förintelsen också. men när ? fuck igen.

I fredgas var det lite party ! Mycket lyckat måste jag säga :D väldigt välplanerat och fixat. Först förfest hemma hos Sanne sen vidare till Mada jaktstuga för 18års firande av Sanna och Nea :) Lite bilder från Sannas fb bjuder jag på ! ;) 




för mer bilder checka facebook !

vad ska jag göra med mitt liv nu ? borde plugga men det blir nog lite oth tror jag allt ! :$

E M M A

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Vilken fin blogg du har :) Festen var verkligen kul :)

2010-02-01 @ 09:59:10
Postat av: YEYY

FÄÄÄÄÄÄÄÄÄST

2010-02-01 @ 10:08:04
URL: http://sannehansen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0