Nytt år !

Gott nytt ;D
Det där med att jag hade en känsla att kvällen skulle bli bra, stämde perfekt (Y) Jag hade en sjukt kul kväll med mycket dans och bra männiksor ! Jag var då på fest lite utanför Värnamo på ett ställe som hette Bor ! Jag måste erkänna att till en början kändes det som det inte skulle bli så jätte kul för det var rätt stelt till en början.. Men så kunde vi jue inte ha det så vi drog bort bordet och gjorde ett dans golv och samla ihop några och spelade öl-spelet..väldigt många gånger ;-) Det var så hilma härliga människor där, inte jätte många men kul ändå. Blev bjuden på allt verkligen !
Tack igen Bekka :) hehe
Becka var då som hade festen tillsammans med sin kompis och granne Tessan som vi sov hos sen. Det var blandat med chill, snack, mat, dricka och dans ! Höll på ända fram till 5 på morgonen ! haha. Somnade runt halv 6 och sen upp och hoppa vid 11 för att hinna med tåget hem.
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara mina skador? :p haha när jag vaknade hade jag jätte ont i min fot som om den var stukad? Men grejen är att jag inte trillade eller nåt så fattar inte riktigt hur jag fått det :p haha aja, hoppas det går över snart ! Sen har jag ett märke på låret som ser ut som någon har tryckt in sin nagel där :o haha, fråga mig inte!
Sjukt träningsverk också, kan det vara allt dansande eller att jag sovit lustigt? haha, sjukt kul hade jag i alla fall :D
Sen blev jag jue erbjuden att komma på deras nästa fester så lite gott intryck måste jag jue ha gjort? ;-) höhö


Inte många bilder, men några fick jag till ! :)



Andreas - haha, här snackar vi riktig raggare ;-) Sjukt rolig !


Vår häxblandning♥ haha !

Nytt år nu då jue, med nya möjligheter som man säger. Detta år kommer bli riktigt bra känner jag :) Fylla 18, ta körkort, krogen med massa bra människor och massa ! Åhh, längtar♥


Nu ska jag ta och göra något som jag har gjort väldigt mycket de senaste veckorna känner jag - bada badkar ! (a)
väl behövligt efter en vild natt :p


E M M A

Kommentarer
Postat av: Bästis

Är så glad att du följde med mig! Underbart vare!! Du är BÄÄST! Och tack för världens BÄSTA julkapp! Kunde inte fått något finare <3 Älskar dig.

2010-01-02 @ 13:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0