Ny skolvecka väntas

Ännu en helg över och som vanligt har den gått sjukt fort ! Mamma fråga mig just om jag var ledsen men jag antar att det är den vanliga söndagsångesten som spökar och drar ner mitt humör :(

I går hade jag lite besöka av fina flickor här hemma ! Det var tacos, snack, spelade, dans, musik och allmänt kul !
Kvällen rullade på och folk försvann en efter en, men två behöll jag till typ halv 4 i dag. Tildis och Ollis stanna över natten. En lång morgon med mycket av Matildas: "Mmm, aa, okej, jaa" ;-) haha. Men tror jag somnade vid 7 på morgonen tillslut !


vår fin fina bild med våra självpoträtt ;-) likt? (a)

Efter att de åkt hem vid halv fyra har jag städat upp efter grisarna och degat i sängen med oth ! Inga läxor denna helgen ! <3

Om typ en halvtimme blir det "En annan del av köping" och sen Johan Falk ;-) Joel Kinnaman here I come ! ;D


Hoppas eran helg har varit super !


E M M A

Kommentarer
Postat av: Sanne

Haha jasså du kollar på en annan del av köping? Fina grejer det hahaha :d lust och komma hir och leka snart eller jag kommmer till vargarna? :D

2010-01-17 @ 23:47:18
URL: http://sannehansen.tk
Postat av: Olivia:D

Snygga vi ärrr<3<3 :D

Puss på bästa Emmis pemmis<3

2010-01-18 @ 19:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0