Mormor

hii,hii ! :)

Idag har det varit släktmiddag, lilla mormor fyllde år i går så var och firade henne med släkten ;) God mat som vanligt !
Grattis Mormor♥

Jag har varit duktig och pluggat på inköpsprovet som är imon ! Eller "pluggat" kanske man ska säga..finns jue inte så mycket att plugga på egentligen, men kollat igenom det oså har jag. Kanske blir att jag gör det en gång till innan jag sover..eller kanske inte? 

Jag kom på att jag inte har berättat om i fredags när jag var på bio..kanske man ska ta och göra :) Ida, Julia, Jessica och jag satt på skafferiet i flera timmar och fjolla oss ;-) Hon som jobbade där var nog glad när vi gick sen :$ uppsi ! haha
Efter många timmars väntas så blev klockan i alla fall halv 8. Jag måste lära mig att man inte ska se fram emot en film så himla mycket för då blir den inte bra. Eller den var okej, men inte så bra som jag väntat mig :/ Men Joel Kinnaman var lika snygg som jag väntat mig ! Om inte snyggare ;-) grr !
självklart lyckas jag skäma ut mig lite med.fint

jag tänkte lägga in bilder från idag och i fredags men min data och mobil vill inte riktigt samarbeta? :s aja, det kommer i ett inlägg senare om jag får till det.

nu ska jag kolla på min film som jag köpte för typ 2 veckor sen som jag inte hunnit se än :p

E M M A


Kommentarer
Postat av: dotter

grattis gammel mormor haha. FJOLLA OSS, det var längesen, du är så efter morsan! hehe

2010-01-25 @ 12:45:29
Postat av: Jessica :)

Du är allt snäll du som får oss att skratta ;)

2010-01-25 @ 15:17:32
URL: http://jessicakarinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0