Gårdagen

Hej jag heter Emma och jag är väldigt irriterad på min bror !

Skriver om gårdagen för att lugna ner mig lite tror jag allt :)

Började med att jag kom hem till Olle. Vi skrapade ihop lite pengar och drog ner till pizzerian för en pizza ! mums(a) men väldigt kallt ute, så innan vi fortsatte hem så gick vi in på bibloteket och satte oss med varsin filt och värmde oss lite :) Efter det så bar det inte riktigt hem än, utan det blev ett litet besök hos Pia:s och bus i snön ! Det gjorde det hela ännu kallare så när vi väl var hemma så la vi oss i sängen för lite värme och gos (Y) Vi förökade oss med en till, Matilda joinade oss för resten av kvällen. Vi gjorde oss lite varmchokladmjölk och för att sen kolla på kvällens långfilm på TV. Men ! Vi fick något super kick och ville ut och åka pulka. Efer många om och men så var vi klockan 10 på kvällen i pulkabacken utan pulka men med varsinn soppsäck ;-) Hej var det gick ! Kuul ;D mer av sånt tack !
Lite kalla blev vi även där så det var bara att börja traska hem för att värma sig. Kvällen slutade med början av två filmer men inget slut ? haha. Bra kväll där ♥ puss på er snuttfior :*


 Vad gillar ni mina Kissie läppar ;)? :*


Nu blir det samhäll typ resten av dan ! Kul !

E M M A

Kommentarer
Postat av: Olivia:-D

Jag älskar dina kissie läppar:-D Haha, fast mina ser lite konstiga ut:p hihi, tack detsamma Emmis:-* puss puss<3

2010-01-08 @ 23:24:34
URL: http://oliviaklahr.blogg.se/
Postat av: Tildis

Puss på dig din snuttplutt :* <3

2010-01-09 @ 22:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0