Första veckan

Första veckan i skolan (x) avklarad !

FREDAG :D i rättan tid verkligen. Gått en vecka och jag är redan hur trött som helst på skolan. Vi kör på i hård stil och ska börja upp ett nytt samhällsarbete i grupper som sen avslutas med redovisning ! Media är ämnet. Kan nog bli intressant.
Men bara 4 veckor till nästa lov jue ;) passar mig perfekt!

Sitter i skolan med Sara och Hjärtat, och väntar på Alice och Jessica ;) Alice, jessica och jag ska först på stan och ta en fika eller nåt sen bli det shape ! (Y) haha, jag har jue lite dåliga erfarenheter därifrån så vi får se hur det går denna gång ;) hahah spännande!

Ikväll blir det freedaagsmyys hos alice med oth och Stieg Larssons filmer, 1:an och 2:an ! Får se om Alice blir lika kär som i twilight? (a) eller det går inte.

nu blev jag helt plötsligt själv här..hoppas de kommer snart !

Ha en bra helg! <3


E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0