Första körlektion

Föräldrarmötet i går gick kanon (Y) Snacka med vår älskade dotters fosterföräldrar, och de var hur bra som helst för henne ;-) haha. Tycker det var rikitgt bra att man tar tag i sitt liv lite nu.
Men bara för att jag försöker ta tag i mitt liv cpar det ! För första gången på hur länge som helst så kunde jag faktiskt engelska glosorna, men tror ni inte att människan gör upp ett "miniprov" med pytttte lite av dom vi hade tills i dag och massa vi haft förut som jag inte kunde för jag inte övat på dom ! oj vad jag älskar ullis just nu ! :s
nog om det..känner att ingen bryr sig...

Sitter kvar i skolan här då va. Har haft min första körlektion i dag ! Det var faktiskt kul :) Minus det att jag typ lärt mig något fel hemma som jag måste träna bort.. nästa lektion är bokad också ! :)) nu blev jag super pepp på körkort !

ska snart ta och gå mot stationen i detta äckelväder :s ska ta bussen in till eksjö och simma i min ensamhet !
Men kanske skulle träffa på födelsedagsbarnet ;-) Grattis Jessica ! :D

jag är inte säker på när bussen går så bäst jag börjar gå så jag inte missar den..

E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0