Föräldramöte

Sitter i skolan och väntar på mamma och pappa ! Det är föräldrarmöte i kväll och barnen måste vara med ;-) kände att det inte var så lönt att bara åka hem och vända typ innan man skulle hit igen så stanna kvar..
Jag har fått mina gloser gjorda :-) Mycket skönt och slippa dom när man kommer hem ikväll ! Som tur är behöver jag inte vänta ända till halv sju innan mamma och pappa kommer. Dom ska komma vid halv 5 och då ska mamma och jag gå på stan och köpa nya stövlar till mig (eftersom mina andra blev stulna), lite kläder till fredag ska jag försöka få tag i också ! Och mat såklart ! Tack gode gud för det..hjälp vad jag är hungrig :s :(
Räksallad på skafferiet<3

Blev inget bloggande igår för jag åkte hem till Olle efter skolan med Tilda. Vi inhanlade lite gottgott fika och satte oss och smaskade på ! (a) efter att min bror kom 1 och en halv timme försent efter att han skulle hämta mig slockna jag bums i sängen !

yees, nu har jag fördrivit tiden lite mer ! Puss på er som orkat läsa :*


E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0