Dröm vs Verklighet

åhh vad jag är trött ! Inte sovit alls mycket i natt. Tänk om man bara kunde bädda ner sig någonstans och sova fram till typ början av februari, innan jag fyller 18 och det vankas roligheter ;D När jag vaknar ska mitt samhällsabete vara klart utan att jag behövt göra något, snön ska vara borta och min värme ska närma sig. Direkt på min födelsedag ska jag klara körkortet och få det i min hand utan att behöva göra några mer frågor eller uppkörning ! Meen nej det där är drömmar. Det finns en verklighet nu som jag måste leva i. Mitt samhälls arbete är inte klart och det lär inte bli det utan att jag jobbar, likaså körkortet.. Samällen går framåt i alla fall..är inne på min 6 sida, men fortfarande hur mycket som helst kvar att skriva ! HJÄLP !


E M M A



det är inte rättvist

Kommentarer
Postat av: Bästis!

Jag önskar att jag kan hjälpa dig med allt bästis, men det är en av de sakerna jag inte kan hjälpa dig med så mycket. Men jag kan försöka hjälpa dig om du vill. Puss<3

2010-01-09 @ 20:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0