Släktmiddag/bio

Har nyss kommit en från en sååå gosig släktmiddag ! kanske inte ? Men mitt kusinbarn Bjanka är jag käär i alltså :o såå söööt !

Och igår då. Började kvällen med att möta upp Jessica, Sanne, Olle och Matilda på konsum för att köpa lite chips och mysvrike ! Sen börja vi halka hem mot Sanne för Sing star i massor och chips :) Vi blev allt lite sugna på sms roulett sen, så körde det ett tag. Haha, förlåt alla jag skickade till igår (a) Jessica och Olle blev sugna på pizza så vi drog ut senare Efter det så drog vi upp till Furulidskolan och busade runt på isen (Y) haha.
Efter några kalla minuter gav vi oss tillbaka till Sanne och drog på filmen "She's the man" ;)
Sen var jag hemme lite innan tre och slocknade gott i min säng !






Kanon kväll helt enkelt ! :D

och jag är välddigt taggad på en grej :D:D ihee<3 men det berättar jag längre fram ;) höhö

Ikväll blir det bio med lite flickor :) men först ska jag bränna en skiva till bror min !

PUSS

E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0