Dö snö, dö !

Just nu önskar jag bara att det sa poff så var all snö borta ! Jag är sjukt trött på den orkar inte med den längre.. :(

Det har varit väldigt slappt i dag, typ fyra timmars hål ! Hjärtat och jag underhöll oss väl med att gå på stan. Fick med mig ett linne hem tills i morgon ;-) jag ångrar det nästan lite nu..skulle köpt något annat.. suck. bjuder på en bild på det sen. sålde även en annons !

känner att jag har sjukt mycket att plugga med denna helgen..hade med en hel kasse med böcker hem. Tur att man har studiedag i mon ;-) (Y)

jag fick reda på samhällsarbetet i dag..inte nåt nöjd.punktslut

jag kastar upp lite bilder jag missat ! takecare♥

E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0