Alla kan göra misstag?

Jaa, då har det gått yttligare några dagar sen jag bloggade.. Men jag kände att det inte kan vara så kul att läsa om mig som ligger i min säng och vrider sig av smärta i magen dag efter dag. Var inne ett tag på att det var matförgiftning från grillen när jag fick höra att Sanne, Clara och Olle också hade ont i magen. De har jue inte bästa ryktet precis nu det senaste ! Nästa gång hoppar vi det stället.. Men nu mår jag i alla fall lite bättre :) Har ägnat mig åt mitt samhällsarbete lite, börjat läsa boken i alla fall. Måste faktiskt erkänna att detta fallet verkar intressant. Fallet Joy Rahman. Helt sjukt att någon kan få livstid fängelse utan knappt några hållbara bevis och sen bli frikänd efter 8 år. Och detta är i Sverige hörni :o Sen kan dom inte ens be han om ursäkt på riktigt utan säger bara: alla kan göra misstag? :s siick
Har även gjort körkortsfrågor i två timmar i dag men det gick inget vidare i slutet :/

I kväll blir det Eva Rydbergs teater på tvn med mamma ! ;D


E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0