Hoffmaestro<3

Åh jag hade så sjukt kul igår! Hoffmaestro var så galet bäst! Sveriges bästa liveband! Svar ja, det märkte man verkligen! Vi stod typ i mitten, där var det trångt kan jag säga! Men såå kul! Den kvällen var mums! Ska inte säga mycket mer utan ni får se bilder istället :)







naw du är sååå bra!!


jag blev lite kär! jag gillar din vibe, lalalal :D


åhh ♥

hoooooooooffmaestro!!!!!

äcklig bild efter en lång kväll men kul var det :D

Har lite problem med vad som händer i kväll, kan inte bestämma. aja får se!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Systersol finns på spotify!



Det var väldigt kul när vi hängde med er honey! :D va snart? :)'



Kanske kan fota i veckan?

2010-08-29 @ 21:24:46
URL: http://sannehansen.tk
Postat av: Emma | Fotoblogg & vardagsliv + massa mer

Hej vännen,

allt bra med dig idag? :)



Ledsen för super sent svar, har varit super upptagen på det senaste, förhoppningsvis kommer jag att bli bättre på både bloggandet och svar på kommentarer :)



Puss!

2010-08-31 @ 20:05:36
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/
Postat av: idaaa

så sexigt alltihopa ;) PUSSSSSS

2010-09-03 @ 14:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0