Slut på jobb

Hehej :D Ojoj, nu har det varit mycket de senaste dagarna. Jobb på dagarna sen mys med vänner på kvällarna! I onsdags tog jag mig hem till Sanne! Hade en jätte rolig kväll med mycket snack och pollykladdkaka! Försökte även ta massa bilder med min nya kamera, men fick inga bra. De blev inte skarpa eller nåt. Konstigt nog blev de nästan bättre när vi skaka kameran haha ;)



I torsdags var jag hemma hos Alice en sväng :) Vi hade köpt choklad till varann och även där blev det mycket snack!



Och igår fredag kom dagen till mig som jag längtat efter. Jag hade min sista dag på jobbet. I alla fall sista för sommarlovet. Det firades med paarty på Centrum! Ida, jag, Sofia och Sabina dansade loss med onda fötter! Helt okej kväll, ingen av oss var kanske jätte pepp. Men det tar vi igen på var partyturné! :D haha! Mina festis tjejer alltså♥



Måste jue vara lite ego när man har ny kamera., visst? Fin tröja har jag också!

Kvällen blir en överaskning :) hörs

Kommentarer
Postat av: Sanne

hahaha skaka kameran! :D tack för du tog bort den bilden du får gärna lägga ut den andra om du känner så :) bara för du e snyggg ;)



Puss vi måste VARA SNART!!!! <3

2010-08-18 @ 19:08:26
URL: http://sannehansen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0