Sjuk men vi kör ändå

Kom hem från Öland igår. Trots att jag haft det väldigt trevligt så var det sköt att komma hem! Blivit lite förkyld så skönt att vara hemma i hemmiljö. Vi har haft det bra men orkar inte riktigt förklara alla dagar! Intresserade av bilder får ni kolla facebook :)

Idag fick jag ingen sovmorgon inte minsann, åkte in och fixade håret. Klippt det lite anorlunnda och färgat det!
Rätt nöjd faktiskt ;)


 

Trots att jag är sjuk orkar jag inte sitta hemma! Det är jue faktiskt inte alls långt kvar på sista sommarlovet så ikväll kör vi ;) men blir förmodligen nykter. Blev för hårt på Öland. hehehe. Drar till Lindköping med Jennifer, Sofie och Ida :) Skulle tydligen vara sommartema så vafasen ska man ha på sig? :s bäst att kolla lite i garderoben

Ha det fint puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0