Precis sån dag

Ni vet sånna där dagar som man inte orkar något. Då man bara vill gömma sig under täcket och inte vakna på väldigt länge. Då man inte vill något annat än att allt ska vara som man önskar. Precis sån dag har jag idag. Därför gömmer jag mig under täcket och försöker sova ikapp alla sov timmar jag missat. Och i morgon blir det jobb som vanligt. Yeey..
Direkt efter jobbet åker jag in till Trånas och träffar Ida och Sabina för ännu en bio :) Bion igår var faktiskt inte som jag trodde..men bra ! 

snart ska jag sova igen.



man är aldrig beredd på när ens korthus rasar. Men ändå så gör det de och man kan inget göra.

Kommentarer
Postat av: sofie

emma! såna dagar har vi nog alla ibland. Men förstår dig extra mycket.. Blir ju mer tänkande när man är själv, men du kanske behöver en sån dag också. Även fast det känns jobbigt! Hoppas vi kan göra nåt kul snart iaf:), när är du ledig?



Kraaam!

2010-08-01 @ 21:44:22
URL: http://sofieidakarolina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0