Jag kommer sakna

Jag kan inte sova. Som valigt när jag egentligen borde. Men ligger och tänker för mycket. Slog mig att det faktiskt bara är tre dagar kvar denna sommaren på Elgiganten. Nu när det är så nära så förstår jag att jag verkligen kommer sakna det. Kommer sakna alla söta små tanter som inte förstår något av teknik. Alla gånger jag sprungit in på lagret och snackat med Joel ;) Alla ost&skink pajer jag ätit på mina raster. Kommer sakna gulliga Alexandra som jämt springer runt och busar. Magnus, bästa chefen kommer jag sakna. De där perfekta kunderna som är så trevliga så man inser hur kul man tycker det är att sälja. Kommer sakna att slå in 136 i menyn på datan för att kolla vem som sålt mest. Kommer nog till och med sakna att höra på Hampus som klagar på allt och hur ont han har hela tiden. Kommer sakna Samuel något fruktansvärt mycket! Världens snällast och mest hjälpsamma person. Sakna känslan över att sålt någon riktigt bra TV. Det är nog lika bra att inse att jag faktiskt kommer sakna att jobba där. Man kanske ska ta erbjudandet där om helgjobb i alla fall?
Det har trots allt varit bra stunder där!

Nu den senaste tiden har jag varit så gnällig när det gäller jobbet. Men det är nog för att jag jobbar så mycket. Om jag skulle fortsätta så skulle det jue bara vara helger och typ när jag slutar tidigt från skolan, inte alls lika mycket så kanske blir annorlunda då. Pengar är jue aldrig helt fel och som ni har läst så behöver jag nog lite Elgiganten i mig! ;) Dock kommer jue inte Samuel jobba kvar för att han ska börja plugga :( Tråkigt men ah någon helg kanske man får se honom :)

Nog om det, har för övrigt haft lite smått dålig upptadering men har inte haft för mycket att skriva. Men kan jue tala om att jag köpte en kamera i dag på jobbet :D Så förhoppningsvis blir det lite mer bilder.

Tror jag ändå måste försöka sova..Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0